Az e.Dams Renault óriási fölényével zárult a Formula E második idényének előszezoni tesztsorozata. Pályán volt az Andretti és a Trulli csapat is!
Immaculately observed minute's silence at Donington today in memory of Justin Wilson #RIPJustin pic.twitter.com/SK0LeVN2su
— FIAFormulaE (@FIAformulaE) 2015. augusztus 25.
A hatodik, egyben utolsó előszezoni tesztnap elején egyperces néma csenddel tisztelegtek a hajnalban eltávozott Justin Wilson emléke előtt a Formula E összes mai résztvevője.
Az e.Dams Renault franciája, Nico Prost már a délelőtt folyamán megfutotta az elsőséghez bőven elegendő 1:30.513-as körét, melyet már senki sem tudott felülmúlni, még svájci csapattársa, Sebastien Buemi sem, a tavalyi ezüstérmes három tizeddel ki is kapott. Buemit a 3-4. helyen Jerome D'Ambrosio és Bruno Senna követte.
A Virginhez átnyergelő Jean-Éric Vergne a hatodik lett, míg 1997 Forma-1-es világbajnoka, Jacques Villeneuve ma a 9. legjobb időt autózta, most már egyértelmű, hogy a kanadai sokat javult, hiszen az első tesztnapokon rendre az utolsó helyeket foglalta el.
WE ARE ON TRACK pic.twitter.com/aT4Y9uHEwX
— Trulli FormulaE Team (@TrulliFormulaE) 2015. augusztus 25.
Azonban az Andretti és a Trulli csapatnál megtört a jég, és ki tudtak gurulni a pályára. Igaz, előbbi az éjszaka során úgy döntött, hogy odébb tolja saját erőforrást és négysebességes váltóját, és visszatér az első idényben mindenki számára kötelező McLaren-hajtáslánchoz. Az amerikai istálló autóival Simona de Silvestro és Robin Frijns átlagosan 34 kört teljesítettek fejenként, a svájci 11., a holland 8. lett. A Trulli istálló ugyan nem tett ekkora előrelépést, de Liuzzi legalább 7 installációs körig eljutott.
A Formula E-szezon október 17-én indul, Pekingben.
A hatodik tesztnap végeredménye:
Fotó: Donington Park / Twitter
Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.