A Honda kompenzációs súly nélkül fog körözni hazai versenyén, Motegiben.
A pluszsúlyokat az elmúlt három, azaz a szlovák, a francia és a portugál hétvége időeredményeiből számítják ki minden márka két-két legjobb pilótájának időmérőn és versenyen futott köreit veszik figyelembe, ezek átlaga határozza meg a kompenzációs súly mértékét.
A viszonyítási alap továbbra is a Citroen, illetve a 60 kilós pluszsúly is, azonban Portugáliához képest a Honda, a Chevrolet és a Lada is fogyni fog.
A legtöbbet a Honda adhatja le a súlyából, szám szerint 30 kilót, ami azt jelenti, hogy Michelisz Norbiék a japán pályán 1,1 tonnás Civicekkel róhatják majd a köröket. A Ladák pedig leadják a 20 kilós ballasztjukat, azaz Rob Huff, Jaap van Lagen és Nicky Catsburg is a gyári minimumsúllyal vághatnak neki a versenyhétvégének a felkelő Nap országában. A Chevrolet-k fognak a legkevesebb súlytól megszabadulni, az amerikai gyártó autói csak egy tízest fognak leadni, ráadásul a Cruzeok még így is a gyári minimum felett lesznek, 10 kilóval.
A Japán Nagydíjra érvényes súlytáblázat:
Autó | Differencia | Pluszsúly | Összsúly Japánban |
Citroen C-Elyseé | 0,0 mp. | + 60 kg | 1160 kg |
Chevrolet Cruze | 0,8 mp. | + 10 kg | 1110 kg |
Honda Civic | 0,9 mp. | + 0 kg | 1100 kg |
Lada Vesta | 1,3 mp. | + 0 kg | 1100 kg |
Fotó: FIA WTCC / Facebook
Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.