Formula E - Franck Montagny drogosan versenyzett Malajziában!

Az Andretti Motorsport francia pilótájának, Franck Montagny drogtesztje pozitív lett, szervezetében kokaint mutattak ki. Az ex-Forma-1-es versenyző a Maláj ePrix-n vezetett drogosan.

Franck Montagny elég hamar elismerte bűnösségét, nem próbálta tagadni a vádakat: "Az én hibám. Nem is vitatkozom."
Jelenleg a Formula E-ben az Andretti Motorsportnál versenyző Montagny drogtesztje pozitív lett, mivel a leadott mintában kokainszármazékot mutattak ki még tavaly novemberben, a maláj futam után. Montagny-t a végső döntésig felfüggesztették a versenyzői karrierjét illetően.

A 36 éves versenyző a L'Equipe-nak nyilatkozva elárulta, hogy szörnyen szégyelli ballépését és nagyon jól tudja, hogy ezzel számára véget ért autóversenyzői pályafutása. Az FIA felfüggesztette őt. Decemberben a harmadik futamot, Urugvayban betegségre hivatkozva hagyta ki.
„Az autósport valószínűleg véget ért a számomra. A verseny után láttam, hogy a teszteket készítő srác jelez nekem. Akkor már azonnal tudtam, hogy vége van. Hibát követtem el, bűnös vagyok. Elmondhatom magamról, hogy az F1-ben szerepeltem, endurance-futamokon vezettem, és futamokat is nyertem. Sosem lettem bajnok, ez igaz, de gyors voltam."

Kováts Olivér

A bejegyzés trackback címe:

https://brakingnewsmotorsport.blog.hu/api/trackback/id/tr627028321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Braking News Motorsport

• Köszöntünk minden kedves Olvasót a Braking News Motorsporton! • Mottónk: Szenvedélyünk az autósport! • E-mail elérhetőségünk: brakingnewsmotorsport@gmail.com

sundaybelgium5-368788.jpg

Fordító / Translate

Impresszum, kapcsolat

süti beállítások módosítása