A Renault a Magyar Nagydíjon ad egy második esélyt a monacói hétvége folyamán kipróbált felfüggesztéseknek. Ezen kívül még egy bejelentést a francia gyártó, amely az idei autóra vonatkozik.
A Renault még annak ellenére sem nyújt túlontúl acélos teljesítményt, hogy a franciák ezt az évet alapjáraton tanulóévnek szánták - a gyenge R.S.16-osokkal Kevin Magnussen és Jolyon Palmer rendre a mezőny hátsó részében tanyáznak.
Monacóban a gyári istálló kipróbált egy újfajta felfüggesztést az autó javításának érdekében, azonban a várt hatást nem érte el, sőt, rosszabbá vált az R.S.16. A monacói hétvége után vissza is tértek a korábbi felfüggesztésre, azonban most a Hungaroringen kapnak egy második esélyt a monacói specifikációk, melyeket a múlt heti silverstone-i teszten kipróbáltak a Renault-nál, a pilóták pedig elégedettebbek voltak vele, ugyanis érezhető volt a fejlődés. Azonban a gyakorlás folyamán az autó teljesítményét nem sikerült feljebb tornázni.
A délelőtt folyamán pedig Cyril Abiteboul, a Renault F1 vezére várható bejelentést, miszerint leállítottak a 2016-os autó fejlesztését, és mostantól a 2017-es szabályváltozásokra való felkészülésre fogják helyezni a hangsúlyt. Ennek érdekében pedig a franciák bővíteni fogják alkalmazott állományukat - ez eddig 480 fős személyzet hamarosan 600-650 fős lehet, de aggodalomra semmi ok, a francia gyártónál a pénz nem számít. Jövőre már a pontszerző zónában képviseltetné magát a Renault Forma-1-es alakulata, 2018-ban pedig már a dobogókért küzdene.
Kováts Olivér
Még több hírért, érdekességért lájkolj minket a Facebookon!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.